Pyramidi autossa

Polttoaineen hinnat ovat nykyisellään sellaista luokkaa, että monen tekisi mieli vaihtaa V8 citymaasturinsa johonkin alle kaksilitraiseen dieselkippoon. Näin ei tarvitse kuitenkaan tehdä! Bensayhtiöiden raakalaismaiselle riistolle voit näyttää pitkää nenää, kun ajokissasi on TPM -monikäyttöpyramidi! Puolueettomissa mittauksissa on osoitettu, että pyramidin asentaminen ajoneuvoon pienentää polttoaineen kulutusta, laskee päästöjä, pidentää moottorin käyttöikää, lisää tehoa, parantaa vääntöä, estää ja korjaa korin ja alustan korroosiota ja paikkaa maalipinnan pieniä pintavirheitä. Tämän lisäksi pyramidi ylivalottaa nopeuskameroiden nappaamat kuvat ja sotkee pistoolitutkan singnaalin.

Lisää tehoa ja vääntöä

Nykyaikaisen polttomoottorin hyötysuhde on melko surkea. Järjetön osa potentiaalista energiaa menee hukkaan kitkan ja lämmöntuoton seurauksena. Näin ei kuitenkaan tarvitse olla! Oikein asennettu TPM -monikäyttöpyramidi isomeroi bensiiniä matkalla polttoainetankista moottoriin, nostaen sen oktaanilukua. Kun polttoainetta ruiskutellaan palotilaan, pyramidin kvanttimagneettinen kenttä tekee suihkeesta hienojakoisempaa, ja tällöin se syttyessään vapauttaa enemmän energiaa ja vähemmän lämpöä. Moottorin osasten liike helpottuu kun pyramidin säteilemät pastöraationuklidit vähentävät kitkaa ja painovoimaa moottoritilassa, joka osaltaan auttaa myös pitkittämään moottorin ikää. Puhtaampi ja tehokkaampi palotapahtuma tarkoittaa myös vähemmän päästöjä!

Terveet pellit, kiiltävä maalipinta

Autoteollisuuden voitontavoittelu ja ahneus on ajanut autoilijat inhaan pinteeseen, uusikin auto ruostuu puhki ennenkuin ehdit sen liikkeestä kotipihaan ajaa. Maalipinnat ruiskitaan miten sattuu onnettomilla vesiväreillä jotka haalistuvat piloille kun aurinko vähänkin pilven takaa pilkahtaa ja liukenevat katuojaan ensimmäisillä sateilla. Alustat on tehty aaltopahvista jota on vahvistettu korkeintaan parilla hassulla valmiiksi ruosteisella pellinpalalla sieltä sun täältä.

TPM -monikäyttöpyramidin voimakas Gayerhauser -radiaatio deoksidoi autosi metallipintoihin jo muodostunutta ruostetta - eli kääntää ruosteen muodostumisessa tapahtuvan kemiallisen reaktion peruutusvaihteelle. Uutta ruostetta ei pääse syntymään, ja vanha ruoste muuttuu takaisin metalliksi. Auton ulkopinnoilla Gayerhauser -radiaatio reagoi ilmassa olevan gammabutyrolaktonin kanssa muodostaen maalipinnalle läpinäkyvän, erittäin kestävän ja kiiltävän suojapinnan. Pinta myös pakottaa pienet lommot ja kivenhakkaumat oikenemaan. Levättyään rauhassa suojassa ulkoisilta stressitekijöiltä maalipinta alkaa regeneroitua hiljalleen egypto-biorotaationaalisen syklin tahdissa.

Vauhtia ja vaarattomia tilanteita

Jotta hurjasta tehonkasvusta saisi parhaan hyödyn, on vetävällä pyörillä oltava myös pitoa. TPM -monikäyttöpyramidilla varustetussa autossa vetävien pyörien pitoa parantaa tribologinen funktio, jossa vaikuttava kosketuspinta-ala on suoraan verrannollinen kulkuvälineen näennäismassaan. Pyramidi kasvattaa tätä rinnakkaistodellista massaa lähes kuudella miljoonalla tonnilla, joten auton on käytännössä mahdoton menettää pitoaan tienpintaan. Voit huoletta ajaa neulansilmämutkaan talla pohjassa, ja auto pysyy tiessä yhtä vakaasti kuin Kheopsin pyramidi Gizassa.

Järjetöntä hurjasteluasi ei hidasta maanteiden varsilla rehottavat nopeuskamerat tai puskissa kyhjöttävät virkavallan edustajat, sillä TPM -monikäyttöpyramidin videoaktiivinen säteily heijastuu kameroiden ottamiin kuviin niin, että auton sijaan kuvassa näkyy vain kirkas valoilmiö. Säteily estää myös tutkan lähettämien radioaaltojen takaisinheijastumisen, joten perinteisemmätkin poliisin kahvikassan rikastuttamismenetelmät ovat voimattomia.

© 2007-2020 Kristian Holvivuori - Telajärvi